Promowanie imprezy z agencją eventową

Zatrudnienie firmy zewnętrznej do zaplanowania naszej imprezy jest dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza dla dużych firm, gdzie nakład tego typu pracy zwróci się kilkukrotnie. Mamy gwarancję, że wszystko przebiegnie zgodnie z planem, zostaną nam przedstawione różne ciekawe rozwiązania a także odciąży to naszych pracowników, którzy dotychczas organizowali tego typu eventy. Wybierając odpowiednią agencję możemy liczyć na profesjonalizm i sukces imprezy.

Możliwości firm eventowych

Jeśli chodzi o jakiekolwiek promocje wydarzeń możemy wybierać spośród kilku opcji.

Pierwszą kategorią jest produkt launch czyli realizowanie planów eventowych, gdzie głównym celem jest marketing, komunikacja oraz przepływ informacji o najnowszych markach, produktach czy usługach, które dopiero wchodzą na rynek. Te projekty są skierowane do pracowników firmy, partnerów biznesowych, dziennikarzy a także konsumentów.

Promocja marki

Drugą opcją jest typowa promocja marki czyli zrealizowanie projektów, gdzie głównym celem jest marketing danej marki. Organizacja zazwyczaj polega na tym, aby każdy uczestnik miał możliwość zapoznania się z nową marką i wypróbował jej wartość. Ważne aby doświadczył odpowiedniego kontaktu z przekazem, który zaplanował klient. Najciekawszymi propozycjami, które przyciągną rzeszę konsumentów będą pikniki, koncerty, spotkania biznesowe czy też eventy w plenerze.

Kolejną propozycją jest event firmowy czyli projekt biznesowy gdzie głównym celem jest dotarcie z informacją, promocją, czy też innym komunikatem do pracowników i partnerów biznesowych. Do tej kategorii zaliczamy okolicznościowe świętowanie czy też regularne wydarzenia związane z firmą, jubileusze, spotkania wigilijne, rozdania nagród dla najlepszych podwładnych, konferencje, szkolenia a także podsumowania roku. Jednakże całe wydarzenie musi być zrealizowane za pomocą narzędzi marketingowych.

Oferta hybrydowa

Możliwością, z którą warto się zapoznać jest kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu czyli realizacją długofalowej kampanii reklamowej dotyczącej wizerunku lub sprzedaży produktów czy usług. Podczas takiej kampanii należy wykorzystać uzupełniające się wzajemnie narzędzia/kanały marketingowe, które pomagają nam dotrzeć do konsumentów, partnerów biznesowych lub pracowników.

Reszta form marketingu organizowanego przez agencje eventowe to festiwale, koncerty, wydarzenia sportowe, akcje społeczne gdzie reklamowanie marki ma drugorzędne znaczenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *